Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар протягом (14) чотирнадцяти календарних днів після дати отримання товару. Для цього Вам необхідно, переконатися що:
- Товар, не був у вжитку та немає слідів використання (подряпин, потертостей, упаковка є герметичною і не піддавалася змінам);
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- Збережена заводська упаковка.
Товари неналежної якості, на яких присутні сліди використиння або порушеня цілісність упаковки обміну та поверненню не підлягають (за винятком випадків виробничого браку).
Важливо! Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", ми можемо відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну:
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Предмети сангигиени.
Процедура повернення та обміну товару з виробничим браком:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта.
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою - Київ, вул. Микільсько-Слобідська 2б, 02000
Виняток із правил повернення
Виробничий брак. У рідкісних випадках, у компаній-виробників може трапляться виробничий брак. В даному випадку просимо Вас зв'язатися з нами по електронній пошті savannishop@gmail.com або за телефоном: 098 112 82 10. Ми оперативно займемося вашим запитом та зробимо обмін товару належної якості.